V času, ko se trg dela spopada z veliko negotovostjo in nestabilnostjo, postaja iskanje delovnega okolja, ki zaposlenim zagotavlja varnost, spoštovanje in motivacijo, vse pomembnejše. Dom Danice Vogrinec se v tem pogledu postavlja kot pozitiven zgled – okolje, kjer si z veliko zavzetostjo prizadevajo ohraniti visoko kakovost dela in varnost zaposlenih, kljub kadrovskim izzivom, s katerimi se sooča celoten sektor.
Direktor Doma Marko Slavič opozarja na pomen ohranjanja domačega znanja in spoštovanja do slovenskih delavcev. Po njegovih besedah je pretirana odvisnost od tuje delovne sile lahko tvegana, dolgoročno pa vodi v izgubo kakovosti in stabilnosti. Vizija doma temelji na strokovni, stabilni ekipi in jasni usmerjenosti v prihodnost.
Gre za spoštovanje slovenskega znanja in ljudi, ki to znanje nosijo, poudarja Slavič. Naš poziv je jasen – treba je nehati s podcenjevanjem domačih kompetenc in iluzijo, da lahko le tuje multinacionalke ustvarijo vrhunska delovna okolja pri nas.
Prepričan je, da ima njihova ekipa dovolj znanja, izkušenj in motivacije, da uresniči to vizijo. Zaupamo v moč domačega znanja, v slovensko ustvarjalnost in v naš prostor. Dovolj je bilo razvrednotenja tega, kar smo sami zgradili.
Ob tem se je dotaknil tudi simbolike plakata, ki spremlja kampanjo. Na njem je napis “Danica” postavljen na svetlo podlago, kar ni naključje. Če ste opazili, je Danica na svetlem – kar predstavlja našo vizijo pozitivnega, stabilnega okolja. V kontrastu pa so temna ozadja, ki simbolizirajo negotovost in izpraznjena delovna okolja. Ime “Sine Cura”, latinsko za “brez skrbi”, naslavlja navidezno brezskrbnost nekaterih sistemov, ki pa v resnici ne zagotavljajo varnega zaposlitvenega okolja. To je nasprotje tega, kar mi želimo ponuditi, je pojasnil.