V Kamnici pri Mariboru že dve leti traja nezadovoljstvo zaradi uvedbe cone 30, ki se razteza skoraj čez celo naselje. Kljub temu da je bila sprememba uvedena z namenom izboljšanja prometne varnosti, krajani menijo, da ni prinesla želenih rezultatov. Po njihovem mnenju je cona 30 zgolj povečala prihodke občine z kaznimi, ne pa izboljšala varnosti na cestah.

Predsednik Krajevne skupnosti Kamnica, Simon Hauptman, poudarja, da prometna ureditev ni dosegla svojega cilja. “Nasprotujemo tej ureditvi, saj ni izboljšala varnosti, ampak je povzročila frustracije, ker policija pogosto izreka kazni voznikom, ki vozijo povsem normalno,” pravi Hauptman.

Po drugi strani pa mariborski policisti opozarjajo na pomanjkanje spoštovanja omejitve hitrosti. Lani so v desetih mesecih zabeležili 204 kršitve, od tega kar 190 zaradi prekoračitve hitrosti. Zaskrbljujoče je, da so mnoge prekoračitve precejšnje – hitrost je bila presežena za več kot 20 ali celo 30 km/h, največja izmerjena hitrost pa je znašala 79 km/h.

Hauptman izpostavlja, da gre za edinstveno ureditev v Sloveniji, saj je glavna cesta, kljub svoji širini in pločnikom, vključena v cono 30. Medtem ko prebivalci podpirajo omejitev hitrosti v bližini šol in kulturnih centrov, menijo, da je neprimerna na glavni cesti med Kamnico in Kungoto. Hauptman jasno izraža željo, da bi se prometna ureditev vrnila v prejšnje stanje.