Z začetkom letošnjega leta je Pošta Slovenije prilagodila sobotno poslovanje na osmih poštnih poslovalnicah v večjih mestih, ki so bile prej ob sobotah še odprte. Ta odločitev je presenetila mnoge uporabnike, ki so se prvo soboto v letu odpravili opravljat poštne storitve, a naleteli na zaprta vrata.
Po pojasnilih Pošte Slovenije so razlogi v majhnem povpraševanju po storitvah ob sobotah, saj je bilo v tem času opravljenih le šest odstotkov vseh storitev. Poleg tega opažajo, da so navade uporabnikov spremenjene, saj se vse pogosteje odločajo za uporabo alternativnih prevzemno-oddajnih mest, kot so paketomati in drugi ponudniki.
Ob sobotah ostajata odprti dežurni poslovalnici v Ljubljani (Pražakova ulica) in Mariboru (Zagrebška cesta), kjer je mogoče opravljati storitve med 8. in 12. uro. Poleg tega je Pošta Slovenije okrepila mrežo paketomatov, ki zdaj vključuje 236 lokacij po vsej državi. Ti omogočajo prevzem in oddajo paketov kadarkoli, vse dni v letu.
Za večjo dostopnost storitev je Pošta Slovenije lansirala aplikacijo Moja Pošta, ki omogoča spremljanje statusa paketov, izbiro mesta dostave ter spremembe dostave, tudi ko je paket že na poti. Storitev »Moja dostava – moja izbira« uporabnikom zagotavlja še večjo prilagodljivost, saj lahko izbirajo med različnimi načini prevzema, kot so bencinski servisi ali paketomati.
Pošta Slovenije načrtuje nadaljnjo širitev alternativnih storitev in prilagoditev delovnih časov glede na potrebe uporabnikov. Ob tem zagotavljajo, da si bodo še naprej prizadevali za visoke standarde kakovosti in zanesljivosti. Spremembe so tako usmerjene v sodobno, uporabnikom prijazno poslovanje, ki sledi trendom na področju poštnih storitev.
Nova organizacija dela odraža prizadevanja Pošte Slovenije za zagotavljanje večje fleksibilnosti in dostopnosti za svoje stranke, hkrati pa sledi spremembam v navadah uporabnikov.

























