Po 25 letih so v združenju turističnih kmetij Slovenije z delom zelo zadovoljni, na začetku je bilo okoli 100 članov, zdaj jih je 407. Napoveduje pa se tudi zaposlitev človeka, ki bo delal v združenju in bi ga plačali sami, saj člani dodatno delo težko zmorejo. Idej imajo namreč veliko, od blagovne znamke in svoje embalaže do organizacije dogodkov in želje, da bi čim več kmetij dobilo znake kakovosti.
Četrtstoletnico zaznamujejo v Biotermah pri Mali Nedelji, imeli bodo tudi skupščino, sedanji predsednik Matija Vimpolšek in večina članov upravnega odbora ostaja na položajih.
Strokovna sodelavka za področje razvoja turizma na kmetijah na Kmetijsko-gozdarskem zavodu Celje Renata Kosi je med izzivi združenja postavila v ospredje nadaljnji razvoj ponudbe in usposabljanje nosilcev, saj je dejavnost ena bolj zahtevnih in terja ogromno veščin in znanja.
Za minulo petletno obdobje pa so bistveni dosežki pri promociji, saj so pripravili novo spletno stran, novosti so tudi boni, ki jih lahko gosti naročijo in izkoristijo na kmetijah. Leta 2020 je bilo 16 kmetij ob podpori kmetijskega ministrstva prvič predstavljenih v kulinaričnem vodniku Gault & Millau, zelo aktivne so bile v času covida-19, dobro so sodelovali tudi pri akcijah Slovenske turistične organizacije.
Pomemben premik so dosegli tudi pri zakonodaji, saj je kmetijsko ministrstvo leta 2019 sprejelo njihovo pobudo za razpis nepovratnih sredstev pri programu razvoja podeželja, gospodarsko ministrstvo pa je v razpise vključilo tudi turizem na kmetiji.