Požar v električnem avtomobilu, ki so ga v Centru varne vožnje na Ljubečni pod nadzorom gasilcev namenoma povzročili, je zelo redka pojavnost. Po vsej Evropi se letno zgodi približno 500 takih požarov, vendar so posledice lahko zelo resne.

Za gašenje električnih avtomobilov so potrebni posebni gasilni mediji, saj praški in ogljikov dioksid niso učinkoviti. Pogasitev baterije električnega avtomobila zahteva od 3 do 4 tisoč litrov vode, ki po gašenju postane nevaren odpadek. Če se med vožnjo pojavi dim, je nujno, da se vozilo ustavi na varnem mestu, se ga previdno zapusti in pokliče na številko 112.

Novejše baterije imajo manjšo možnost, da zagorijo, zato je pomembno, da so vse polnilne napeljave v hiši pregledane s strani strokovnjakov. Pri električnih skirojih, kolesih in robotskih kosilnicah so baterije pogosto starejše in manj zaščitene, zato se lahko poškodujejo prej – še posebej, ker jih pogosto pripeljujemo v stanovanja ali pisarne.