Na glavni avtobusni postaji stekla prenova

Na glavni avtobusni postaji v Mariboru se je na začetku tega tedna začela obsežna prenova prostorov, namenjenih blagajnam, informacijam in čakalnici za potnike. Ta korak kaže na nenehno skrb za izboljšanje izkušnje potnikov ter delovnih pogojev zaposlenih.

V času trajanja del, ki so usmerjena v ureditev sodobno opremljenih prostorov, tako za uporabnike kot za zaposlene, bo na avtobusni postaji delovalo le eno okence za blagajno in eno za informacije, sporočajo iz javnega podjetja Marprom, ki skrbi za obratovanje in vzdrževanje mariborskega javnega potniškega prometa.

Prenova se izvaja z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje ter optimizacije delovnih procesov zaposlenih. S sodobno opremljenimi prostori bodo potniki deležni boljše preglednosti in učinkovitejše storitve, medtem ko bodo zaposleni lahko svoje naloge opravljali v bolj prijetnem in funkcionalnem delovnem okolju.

Pomembno je omeniti, da kljub omejenemu številu odprtih oken za blagajno in informacije, Marprom zagotavlja, da bo osnovna potreba potnikov po informacijah in nakupu vozovnic ves čas zadovoljena. Skrbno načrtovana organizacija dela med prenovo omogoča nemoteno izvajanje osnovnih storitev.

Načrtovani končni rezultat prenove bo zagotovo pozitiven za vse vpletene strani. Potniki bodo lahko uživali v bolj prijetnem in funkcionalnem okolju, zaposleni pa bodo imeli na voljo boljše pogoje za opravljanje svojih nalog. S takimi ukrepi se krepi kakovost javnega potniškega prometa v Mariboru, kar je ključno za izboljšanje celotne izkušnje potovanja z avtobusi.