Mesto Maribor se srečuje z visoko stopnjo prometne obremenjenosti mestnega središča ter pomanjkanjem parkirnih mest, tako v mestnem središču kot tudi nekoliko širše na bolj obremenjenih lokacijah, npr. v okolici UKC Maribor in fakultet, zato občina v neposredni bližini Europarka snuje načrte za vzpostavitev mobilnostnega vozlišča oz železniškega trikotnika.
Mariborski mestni svetniki so na minuli seji sprejeli odlok o občinskem podrobnem prostorskem načrtu, ki velja za prvo pomembno točko pri izvedbi projekta. OPPN sicer zajema izgradnjo nove železniške postaje in ostale pripadajoče infrastrukture trajnostne mobilnosti.
Za namen razbremenitve mesta, zmanjšanje zastojev ter razbremenitev obstoječih parkirnih površin v mestnem središču predlagajo uvedbo P+R sistema na območju mestne četrti Magdalena. Rešitev je kombinacija zasebnega in skupinskega prevoza ter omogoča, da se uporabnik do lokacije parkirišča pripelje z osebnim avtomobilom, vozilo pusti na površini P+R in pot proti središču mesta ali do druge željene lokacije.
Deležniki, ki pri tem sodelujejo so Mestna občina maribor, infrastrukturno in zdravstveno ministrstvo ter Direkcija republike Slovenije za infrastrutkuro, sekcija železnice. Načrtujejo še povezavo Ulice Pariške komune na Pobrežje in poslovno-operativno stavbo Direkcije za infrastrukturo in Slovenskih železnic, ki sta sicer lastnika tega zemljišča.
Investicijo ocenjujejo na deset milijonov evrov. Glede na to, da je prostorski akt v prvem branju že sprejet bi lahko investicijo zaključili najkasneje do leta 2025.