Prebivalci Spodnjega Podravja med Ormožem in Ptujem še vedno niso dobili pravega časovnega načrta za dokončanje gradnje tamkajšnje hitre ceste, ki že leta hromi razvoj ormoškega in odvrača številne investitorje od naložb.
Gradnjo prvega odseka od Ormoža do Gorišnice so sicer že začeli. Zapletlo pa se je pri drugem odseku od Gorišnice do Markovcev, saj gradbenega dovoljenja še ni, pa tudi ne dogovora o trasi mimo Ptuja. A na ministrstvu sogovornika na to temo nimajo. Vlada se je menjala, vizijo nove politične garniture pa še ne poznajo.
Hitra cesta od Ormoža mimo Gorišnice in Markovcev do Ptuja z navezavo na avtocestno omrežje tudi v iztekajočem se mandatu državnega zbora ne bo dobila kljukice. Cesta, ki jo v Spodnjem Podravju „gradijo“ več kot dve desetletji, bo očitno tema političnega prežvekovanja še nekaj naslednjih let.
Medtem ko so variante južno od Ptujskega jezera zaradi Nature 2000 že izključene, varianto S5 najbolj podpirajo v civilni iniciativi Za ptujsko obvoznico, a je ta v sedanji obliki zaradi izpeljave dela trase pod zemljo za investitorja za zdaj predraga. A kot poudarjata oba župana je cesta nujno potrebna za gospodarski razvoj tega območja kot tudi za prepotrebni dvig demografije.