Na območju destinacije Štajerska, ki združuje 41 občin podravske regije, letos znova beležijo rast turističnega obiska. V prvih šestih mesecih so zabeležili skoraj 399.000 nočitev, kar je več kot šest odstotkov več kot v istem obdobju lani.
Pod blagovno znamko Štajerska, ki jo trži Regionalna razvojna agencija Podravje, se predstavljajo Maribor, Ptuj, Jeruzalem Slovenija, Haloze, Slovenske gorice, Ravno polje in Pohorje. Destinacija stavi predvsem na kulinariko, aktivnosti v naravi, bogato kulturno dediščino, zgodovinska mesta ter ponudbo za zdravje in dobro počutje.
Do konca junija so tam našteli nekaj več kot 179.000 prihodov turistov, kar pomeni 5,5-odstotno rast glede na lansko leto. Povprečna dolžina bivanja je dva dni. Med obiskovalci prevladujejo tujci (77 odstotkov vseh gostov). Največ nočitev so ustvarili domači turisti, sledili pa so gostje iz Hrvaške, Nemčije, Avstrije in Srbije. Po številu prihodov pa so bili za slovenskimi turisti najštevilčnejši obiskovalci iz Avstrije, Nemčije, Hrvaške in Poljske.
Pozitivne rezultate beležijo tudi na Obali, kjer so letos zabeležili več prihodov in nočitev kot v enakem obdobju lani.



























