O odločitvi so že seznanili tudi hoškega župana Marka Soršaka in vlado, s katero so že pred časom začeli pogovore glede vračila spodbude, ki so jo pred leti prejeli za zagon novozgrajenega podjetja, ni pa še dokončno jasno, v kakšni višini bo ta vrnjena. To naj bi bilo odvisno tudi od tega, koliko ljudi bo ostalo zaposlenih v Hočah, kjer naj bi ostal tudi aktualni direktor David Adam.
Hoška Magna je v zadnjih dveh letih zaradi prekinjenih dobaviteljskih verig in drugih težav na trgu že nekajkrat ustavila proizvodnjo, samo lani so bili zaposleni nenapovedano na čakanju dva meseca. V takih okoliščinah je nastalo načrtovanje proizvodnje nemogoče, še posebej glede na hud padec naročil na avtomobilskem trgu, zato naj bi bili v Magni prisiljeni sprejeti to nepriljubljeno odločitev.
V hoškem podjetju bodo opravili pogovore z vsemi zaposlenimi in jim ponudili možnost dela znotraj skupine, vendar za vse teh možnosti ne bo. Kakšen udarec pa je to za gospodarstvo, kljub širitvi poslovne cone?
Sicer pa Magna kljub trenutnim neugodnim razmeram na globalnem avtomobilskem trgu ne razmišlja o dokončni opustitvi strateškega načrta o razvoju celovite proizvodnje avtomobilov v Sloveniji. Ko se bo izkazala priložnost sklenitve kakšnega pomembnega avtomobilskega posla, v Magni zagotavljajo, da bodo svoje načrte v Hočah izpolnili.
Po dostopnih informacijah naj bi bila Magna v pogovorih z več potencialnimi strateškimi partnerji, od uspešnosti teh pogovorov pa je odvisno, kdaj se bo avtomobilska multinacionalka lotila gradnje druge faze, torej karosernice in sestavljalnice avtomobilov in spremljajoče infrastrukture.