Delodajalci morajo ponuditi več

Trendi kažejo, da bo v prihodnje potrebno v kolikor bi želeli uvoziti delavce iz tujine iskati tudi v bolj oddaljenih državah, kar pa zna biti zamudno in pa stroškovno neučinkovito zaradi zapletenejše birokracije in jezikovnih barier. Podjetja se morajo za voljo ustreznega pokrivanja kadrovskih potreb ponovno osredotočiti na lokalno okolje in lokalen kader.

Eno izmed najbolj učinkovitih načinov zadrževanja in privabljanja kadra je ustrezno oziroma boljše plačilo. Število ponudb delovnih mest za resne in aktivne iskalce, je trenutno tako veliko, da bo iskalec med več ponudbami izbral tako, ki bo poleg drugih ustreznih pogojev ponujala tudi ustrezno višino plačila. Ključne pa so tudi ostale ugodnosti.

Napredovanje je ena izmed ugodnosti, ki ni pozitivna samo za zaposlenega ampak tudi za podjetje, saj zaposlenega motivira, da boljše opravlja svoje delo.

V kadrovskih službah je treba zgraditi različna motivacijska orodja za vsakega posameznika. S tem se bo razvijala zavzetost, pripadnost, uspešnost in učinkovitost. Veliko pozornost pri usposabljanju pa je treba nameniti usposabljanju vodij, ki morajo začeti prepoznavati vse te novosti in spremembe ter jih reševati s primernimi pristopi za dosego skupnega cilja in za dosego vizije organizacije.