Mestna občina Maribor že tretje leto spreminja ureditev ožjega centra mesta. Sanirala je Glavni in Vojašniški trg, uredila ulice, ki povezujejo nabrežje Drave z Koroško ulico, rekonstruirala zunanji videz dotrajanih stavb, tik pred začetkom je tudi ureditev Rotovškega in nato še Slomškovega trga. Pri tem občina sledi ideji o ukinitvi čim večjega števila parkirnih mest in širitvi cone za pešce ter kolesarje, a ob tem ne zagotavlja primernih prometnih alternativ.
Mariborska občina je v procesu realizacije oživitve centra mesta, pri čemer bo se vzpostavil t.i. koridor za pešce in kolesarje ter bo povezoval nabrežje reke Drave na Lentu z Mestnim parkom, ki je ravno v teku celovite obnove. Slednjemu se prav tako obetajo številne spremembe, ena izmed teh je načrtovana selitev dotrajanih prostorov Akvarija in terarija na prenovljeno promenado Lenta. Služba za razvoj in evropsko kohezijsko politiko je sicer že odobrila evropska sredstva v višini 2,4 milijona evrov za ureditev nabrežja Drave, ki bi naj bilo končano do poletja 2023.
V sklopu projekta Centra Rotovž bo obnovljen tudi Rotovški trg, ki za enkrat poleg brvi predstavlja še manjkajoč del mozaika t.i. koridorja med nabrežjem Drave in Mestnim Parkom. Mariborska občina se ob tem nadeja, da bo to območje v prihodnosti predstavljalo enega bolj zasedenih trgov oz. da bo slednji predstavljal nekakšno točko gravitacije celotnega mesta.
Občani centra mesta sicer v večini pozdravljajo nove pridobitve, od prenovljenega Glavnega in Vojašniškega trga, načrtovane sanacije Slomškovega in Rotovškega trga, do ureditve videza dotrajanih stavb v ožjem središču. A jih ob tem moti nenehen hrup gradbenih strojev, ki so na različnih lokacijah prisotni že skoraj dve leti, ob tem pa se zgodba na tej točki ne končuje.
Vodstvo občine pa bo moralo ob postopnem ukinjanju parkirnih mest v mestnem središču, poiskati primerno alternativo. Ni skrivnost, da sta v načrtu izgradnje kar dve garažni hiši, ena pod prenovljenim Glavnim trgom in ena pod pomožnim igriščem Ljudskega vrta.
Maribor torej čakajo številni izzivi na področju prometne ureditve v centru mesta, občani in opozicija pa mestni oblasti zamerijo predvsem postopno zapiranje prometa, a ob tem pomanjkanje dovolj hitrih zasilnih rešitev. Izgradnja tunela pod mestom in vzpostavitev obeh garažnih hiš so dobre dolgoročne rešitve, a bi vsaj glede na prometni kaos v središču prav gotovo potrebovali tiste na kratki rok.