Kolesarska infrastruktura se v Mariboru izboljšuje. Veliko zaslug za to ima Lista kolesarjev in pešcev, ki že od začetka mandata aktualnega občinskega vodstva opozarja na anomalije na tem področju. Po besedah vodje Liste kolesarjev in pešcev Josipa Rotarja se je realiziralo veliko projektov, a bo za dodatno izboljšanje trajnostne mobilnosti v mestu, nujno postoriti še marsikaj.
Infrastruktura za pešce in kolesarje se je v mestni občini Maribor v mandate županovanja Saše Arsenovića vidno izboljšala. Veliko zaslug za to ima tudi Lista kolesarjev in pešcev, ki je vse skozi opozarjala na dotrajane in nepovezane kolesarske povezave. Po besedah Josipa Rotarja pa si v prihodnje želijo še več pozitivnih premikov v tej smeri.
Lista kolesarjev in pešcev spada med koalicijske partnerje aktualnega občinskega vodstva. Od začetka mandata so na sejah mestnega sveta podali kar 120 pobud in vprašanj, ki se tičejo varnosti vseh udeležencev v prometu. Koliko pa jih je dejansko bilo realiziranih?
Številni projekti, ki spadajo med t.i. mehke vsebine bodo realizirani v sklopu participativnega proračuna. V prihodnosti si zato želijo nekoliko več razpoložljivih sredstev za realizacijo manjših, a nič manj pomembnejših naložb.
Lista Kolesarjev in pešcev v mestnem svetu velja za zvestega koalicijskega partnerja, a ob pogostem soliranju župana pri določenih postopkih, dajo jasno vedeti, da se s samovoljnim vodenjem ne strinjajo. Dober primer je bila zavrnitev dokapitalizacije mestnih nepremičnin, dokler občinsko vodstvo ni jasno predstavilo namena dodatnega zadolževanja omenjenega novega občinskega podjetja.