spot_img

Prometna strategija »ad hoc« rešitev, mestu ne bo prinesla nič dobrega

V zadnjem tednu

Mestna občina Maribor v centru uvaja nov sistem na področju mobilnosti in sicer gre za gradnjo peš in kolesarskih povezav brez robnika. Ob tem je na teh območjih vzpostavljena cona 30, pri čemer sta motoriziran promet, pešci in kolesarji v enakovrednem položaju.

Eden izmed bolj pomembnih premikov je bil odkup žičniških naprav, ki so bile last nekdanjega propadlega zavoda Športni center Pohorje. Kdaj pa bo lastništvo podeljeno novoustanovljenemu podjetju Šport Maribor pa še po enem letu ni jasno. 

Področje prometne ureditve bo velik izziv prihodnjega mandata, aktualna mestna oblast zato vodi številne projekte z resornimi ministrstvi, ki bi razbremenili prometne tokove v mestu. 

Verjetno najbolj pomemben in tudi finančno najbolj obremenljiv projekt pa je izgradnja podzemnega tunela, ki bi potekal od križišča Meljske in Partizanske ceste do predvidoma lokacije križanja med Gosposvetsko cesto in Vrbansko ulico. Gre za megalomanski projekt iz več vidikov, a bo za to potrebno še kar nekaj let preden bo izpeljan. Kje pa se bodo do takrat občani prevažali, če bodo mestni odločevalci za promet zaprli še Stari most, Slomškov trg in nabrežje Lenta?

- Oglas - spot_img

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. Ste na naši spletni strani opazili žaljiv komentar ali vsebino? Kontaktirajte nas!

Zadnje novice

00:04:01

Najstarejše mesto obiskal lihtenštajnski princ Nicolaus

Na Ptuju so minuli vikend potekali Viteški dnevi, ki jih organizira Viteški red Svetega Jurija iz Koroške. Vrhunec dogajanja...

VAŠ GLAS

Kako boste ogrevali to kurilno sezono?

Hitre novice

Več podobnih novic

- Oglas - spot_img
Content | Menu | Access panel