Po neuradnih informacijah, ki jih je objavil časnik Finance, naj bi Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo predlagalo razširitev regulacije marž na naftne derivate tudi na črpalke ob avtocestah. Ta pomembna poteza prihaja le nekaj dni pred iztekom trenutne uredbe o regulaciji marž.
Jutri se bo ponovno sestal svet za cene, ki ga je ustanovilo Ministrstvo za gospodarstvo. Predlog, ki naj bi bil v obtoku, predvideva ne le znižanje marž na črpalkah izven avtocest, temveč tudi na tistih ob avtocestah.
Trenutno trgovci na črpalkah izven avtocest zaslužijo približno deset centov na liter dizla ali bencina (največja marža za dizel je 0,0983 evra/liter, za bencin pa 0,0994 evra/liter). Na avtocestah pa naj bi bila marža okoli 30 centov, čeprav so tam tudi stroški poslovanja višji. Predlog naj bi marže znižal na približno osem centov na liter. Širitev regulacije marž tik pred turistično sezono bi bila velik udarec za naftne trgovce, med katerimi imata največji delež črpalk na avtocestah Petrol in MOL.
Poleg tega naj bi predlog uredbe vključeval tudi ukinitev povračil za biogoriva. To bi pomenilo dodaten padec prihodkov za naftne trgovce za približno štiri cente na liter goriva – dva centa zaradi nižje marže in dva centa zaradi ukinitve povračil za biokomponente.
Naftni trgovci, vključno s Petrolom, že dlje časa pozivajo k zvišanju marž ali celo popolni odpravi regulacije. Po izračunih Društva Mali delničarji Slovenije bi vsak dodatni cent marže Petrolu prinesel približno 10 milijonov evrov dodatnega letnega dobička.