Septembra 2020 so se začela dela v okviru ureditve nove trase na odseku Počehova – Pesnica z gradnjo novega predora Pekel in železniškega viadukta Pesnica, zaključena bodo oktobra letos.
Ocenjena vrednost celotne investicije nadgradnje železniške proge Maribor – Šentilj je 286,65 milijona evrov, zagotovljeno je tudi sofinanciranje z evropskimi sredstvi v okviru kohezijskega sklada v višini 114,7 milijona evrov. Prav tako je projekt sofinanciran iz Sklada za podnebne razmere v višini 13 milijonov evrov.
Pogodbena vrednost ureditve nove trase na odseku Počehova – Pesnica z gradnjo novega predora Pekel in železniškega viadukta Pesnica znaša 104,07 milijona evrov. Na Direkciji Republike Slovenije za infrastrukturo so za portal Maribor24 povedali, da je v predoru Pekel izvedena notranja obloga, položenih je 90 odstotkov tira na togi podlagi ter zaključena glavnina strojnih in elektro del.
Gradnja viadukta Pesnica je zaključena, manjka samo še povezava odvodnjavanja in zaključna dela na montaži protihrupnih ograj. Popolna zapora železniškega prometa bo trajala predvidoma do 13. avgusta do 18.00 ure.
Prvi vlak bo po novi progi zapeljal po končani popolni zapori. V tem času je za prevoz potnikov poskrbljeno skladno z ustaljeno prakso Slovenskih železnic preko nadomestnih avtobusnih prevozov.8