Zaradi obnove bodo most čez Dravo med Selnico ob Dravi in Rušami konec maja popolnoma zaprli, obvoz pa je predviden prek Koroškega mostaMariboru. To bo še dodatno obremenilo promet na cesti iz Maribora proti Koroški. Tam trenutno potekajo dela tudi v Bresternici in Kamnici, a bodo ta po napovedih do zaprtja ruškega mostu že končana.

Obnovo mostu izvaja Direkcija RS za infrastrukturo

Direkcija RS za infrastrukturo je pristopila k obnovi mostu, ki je edina direktna prometna povezava med Selnico ob Dravi in Rušami, na začetku tega leta in zaradi tega tam omejila promet. Od 31. maja pa je predvidena popolna zapora mostu.

Za most, ki se nahaja na regionalni cesti Ruše-Selnica ob Dravi, je namreč v sklopu rekonstrukcije načrtovana razširitev s pločnikom na eni strani in z dvosmerno kolesarsko stezo na drugi strani, slednja bo del Dravske kolesarske poti. “Taka razširitev vpliva na statični sistem objekta, kar pomeni, da gre za zelo zahteven projekt. Iz tega razloga bo gradnja trajala približno leto in pol, kar pomeni zaključek gradnje jeseni 2022,” sporočajo z direkcije.

V času popolne zapore mostu bo promet voden iz Ruš preko Bezene, Bistrice ob Dravi ter Limbuša do Maribora, kjer je predvideno prečkanje reke prek Koroškega mostu, in nato vrnitev nazaj proti zahodu po selniški strani skozi Kamnico in Bresternico. V času popolne zapore preko mosta ne bo možen niti prehod pešcev in kolesarjev.

Dotrajan ruški most / Foto: Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo

Pot iz Ruš v Selnico ob Dravi bo iz 4 podaljšana na 20 kilometrov

Poleg tega v zahodnem delu Maribora že zdaj prihaja do zastojev, saj se obnavlja regionalna cesta, ki vodi iz Maribora skozi Selnico ob Dravi proti Koroški. Obnova vozišča od Bresternice do mariborskih študentskih domov naj bi bila sicer zaključena do 31. maja.

“Polovična zapora v času del je urejena s semaforji v skladu s potrjenim elaboratom prometne ureditve v času del. Zaradi povečanega jutranjega prometa iz smeri Koroške in popoldanskega prometa iz smeri mesta je promet usmerjan ročno. Bi pa ob tem izpostavili, da je veliko voznikov, ki prevozijo rdečo luč in s tem porušijo normalen pretok prometa, ki je predviden z nastavitvijo semaforja,” so za STA povedali na direkciji.

Vrednost gradbenih del na tej cesti znaša nekaj več kot 1,2 milijona evrov, ki jih bo zagotovila direkcija. Enako velja za ruški most, kjer pogodbena vrednost gradbenih del znaša 2,4 milijona evrov.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj