Vse več psihičnega in fizičnega nasilja nad zdravstvenimi delavci

 

V mariborskem zdravstvenem domu na navedbe o nedostopnosti primarne zdravstvene oskrbe odgovarjajo, da so zdravstvene ekipe pod velikim pritiskom, a se trudijo pomagati največjemu možnemu številu ljudi. Podatki kažejo, da so kljub oteženemu delu zaradi covida-19 odgovorili na polovico telefonskih klicev in opravili več kot pol milijona obravnav.

Pomočnik direktorja za zdravstveno nego Aleksander Jus je pojasnil, da so že 28. julija vsem pacientom v pomoč izdelali kratka navodila, kako na kar najhitrejši in najlažji način vzpostaviti stik in dobiti ustrezno zdravniško obravnavo.

Podatki kažejo, da se je število telefonskih klicev bistveno povečalo ob zaključku počitnic in vrnitvijo ljudi v svoj kraj bivanja. Glede na podatke o dohodnih, sprejetih, zgrešenih in odhodnih klicih trdijo, da se sprejme oziroma odgovori na skoraj 50 % dohodnih klicev.

Ob tem smo statistično obdelali tudi podatke o številu obravnav pacientov v obdobju 1.3.-1.9. 2020 s primerjavo le teh v istem obdobju leta 2019. Tako smo v letošnjem letu, kljub epidemiji Covid 19 in oteženemu delu imeli 522889 obravnav, v lanskem letu pa 636791 obravnav. V omenjen obdobju letošnjega leta je bilo ob tem izdanih 63378 napotnic, v istem obdobju leta 2019 pa 92818.

Opozoril je tudi na vedno večji pojav tako psihičnega kot tudi fizičnega nasilja nad zdravstvenimi delavci, še posebej na tistimi, ki opravljajo kontrolo zdravstvenega stanja pacientov, ki vstopajo v zdravstvene postaje.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj