Skoraj milijona prebivalcev Slovenije ima svoj profil na Facebooku. Nekaj več kot 45 tisoč jih uporablja Instagram, na Twitterju jih je 208.500, na Pinterestu 180.500, na Linkedinu pa 161.000. Storitev klepeta uporablja 1,39 milijona prebivalcev Slovenije.
Babi na Facebook, mami na Linkedin, otrok pa na Snapchat
Po podatkih Valicona sta za baby-boom generacijo, rojeno v letih po drugi svetovni vojni do sredine 60. let minulega stoletja, tipična Facebook in Skype, za generacijo X, rojeno med sredino 60. let in začetkom 80. let minulega stoletja, Linkedin in Viber, za generacijo Y, rojeno v letih od začetka 80. let do druge polovice 90. let, Tinder in Telegram, za generacijo Z, rojeno po tem času, pa Tumblr in Snapchat.

Facebook je po podatkih Valicona starostno najbolj uravnotežen, saj je struktura njegovih uporabnikov zelo podobna povprečni strukturi slovenske populacije. Pri uporabi ostalih omrežij pa prevladujejo mlajši. Skoraj 90 odstotkov uporabnikov platforme za zmenke Tinder je mlajših od 40 let, sledita pa Instagram in Pinterest, kjer je dobri dve tretjini mlajših od 40 let.
Med storitvami klepeta je z več kot polmilijona uporabnikov na prvem mestu Viber. Skype, ki s 334.000 uporabniki zaseda drugo mesto med storitvami klepeta – beleži 26.000 manj uporabniov kot lani, medtem ko se je število uporabnikov Whatsup povečalo za 34.000.