Raziskava Barometer e-kupca 2020 je pokazala, da v Evropi pogostost spletnega nakupovanja narašča, po spletu kupujejo tudi tisti, ki tega do sedaj niso počeli – starejši.

Epidemija covida-19 je povzročila drastične spremembe v nakupnih navadah potrošnikov, saj se je samo v EU v primerjavi z letom 2019 kar 15 milijonov novih kupcev preselilo na splet.

Spremenile so se kategorije izdelkov, ki jih najraje kupujemo po spletu, potrošniki so postali bolj okoljsko ozaveščeni, kaže raziskava Barometer e-kupca 2020 DPDgroup. Spletna trgovina je bila v letu 2020 eden redkih gospodarskih sektorjev, ki so pozitivno poslovali kljub pandemiji covida-19. Zaradi zaščitnih ukrepov in lockdownov, ki so omejili dostop do tradicionalnih trgovin, je epidemija pospešila rast spletne trgovine po vsem svetu.

Samo v EU je leta 2020 e-nakupe opravljalo 15 milijonov kupcev več kot leta 2019. Občasni e-kupci so postali redni kupci, saj se je pogostost njihovih nakupov povečala, pojavil pa se je tudi nov profil e-kupca. Raziskava kaže tudi, da bo 70 odstotkov kupcev ohranilo svoje navade spletnega nakupovanja tudi po koncu pandemije.

Oblačila in obutev je zamenjala hrana

Zaradi strogih zaščitnih ukrepov in lockdownov ter zaskrbljenosti za lastno zdravje so začeli potrošniki živila kupovati po spletu. Kategorija prehrane je dosegla neverjetno rast po vsem svetu. Spletnim trgovinam z mešanim blagom je od marca do decembra 2020 zrasel promet za 95 odstotkov, prav tako je cvetela dostava hrane, saj so ljudje veliko pogosteje kot sicer jedli doma. Povečalo se je tudi povpraševanje po tehničnih izdelkih, kozmetiki, pohištvu in izdelkih za domače mojstre (DIY) ter športni opremi.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj