Tudi letošnja sezona odvisna predvsem od domačih gostov

Tudi v letošnjem letu bodo zaradi pandemije trende v slovenskem turizmu izrazito krojili domači gostje, obisk tujih pa bo močno pogojen s številom cepljenih, kar bo ključ za okrevanje mednarodnega letalskega turizma. To kaže raziskava, ki jo je ob pomoči strokovnjakov pripravil vodja Bohinj Eco Hotela in hotela Sunrose 7 Anže Čokl.

Potovalni trendi Slovencev v 2021

Kot je pojasnil Čokl, je med epidemijo, ko so hoteli zaprti, nekoliko več časa za izobraževanje in pripravo na naslednjo sezono. Letos se bodo trendi v turizmu po mnenju sogovorcev še bolj izrazito oblikovali v močan porast števila domačih gostov in s tem posledično več ustvarjenih prenočitev Slovencev. Obisk tujih turistov v Sloveniji bo močno pogojen s številom precepljenih, ki bo ključ za okrevanje letalskega prometa, narekoval pa bo tudi tempo odpiranja meja in rahljanja pogojev za njihov prehod.

“Letos znova pričakujemo velik uspeh turističnih bonov, ki so nam v Bohinju lani rešili sezono,” je povedal Čokl.

Ob tem se je povsem spremenila struktura gostov, saj je bilo 90 odstotkov domačih gostov, ki jih je bilo v predkoronskem letu 2019 le osem odstotkov. “Slovenski gostje so dobri gostje, a imajo drugačne navade in način potovanja kot tujci,” je dejal.

Sezono bodo še vedno reševali turistični boni

Strokovnjaki pričakujejo, da bodo Slovenci letos koristili preostanek turističnih bonov. Ob začetku poletne sezone pa pričakujejo tradicionalne zastoje na meji proti hrvaški obali. Oddihi bodo krajši z rezervacijami bliže datumu oddiha. Domači turisti bodo od ponudbe pričakovali še več in takoj, ko bo mogoče, se bomo vrnili v stare tirnice in ustaljene potovalne navade.

Covid-19 razume tudi kot opomnik, da je mogoče stvari predrugačiti in izboljšati. Prepričan je, da ima Slovenija velik potencial za trajnostni in butični turizem. “Turizem bo zagotovo okreval in Slovenija ima odlične temelje in krasna izhodišča za nadaljnjo rast, prav pa je, da delamo na kakovosti, da bodo gostje iz Slovenije odhajali še bolj zadovoljni in s še lepšimi vtisi, kar nas bo poneslo med destinacije z višjo dodano vrednostjo,” je poudaril.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj