Svet Zavoda za turizem Maribor izbral novega direktorja

0
57

Sveta Zavoda za turizem Maribor je na četrtkovi seji za novega direktorja imenoval Jureta Struca, ki je že zadnjih nekaj mesecev zavod vodil kot vršilec dolžnosti. Dokončno potrditev štiri leta dolgega mandata mora dati še mestni svet mariborske občine, kjer težav ni pričakovati, saj je mestna uprava med dvema kandidatoma podprla prav njega.

Zakaj so izbrali Jureta Štruca?

Kot je ob imenovanju povedala predsednica sveta zavoda Neva Pipan, so bili člani omenjenega organa mnenja, da sta oba kandidata predstavila kakovostne usmeritve turističnega razvoja mesta. Na koncu so se odločili, da zaupanje izkažejo Strucu, ki bo po njihovem mnenju strokovno in vizionarsko vodil projekte, s katerimi bo Maribor utrjeval status privlačnega mesta s kakovostnimi in inovativnimi vsebinami.

“Izzivi v turističnem gospodarstvu so iz dneva v dan večji in nanje se bomo morali odzvati z intenzivnim trženjem medsebojno usklajenih partnerjev. Od zavoda seveda pričakujemo, da bo prevzel osrednjo povezovalno in usmerjevalno vlogo pri razvoju turizma v mestu,” je dodala Pipanova.

Struc je po izobrazbi univerzitetni diplomirani ekonomist in ima več kot 20 let delovnih izkušenj na področju menedžmenta ter poslovnega in komunikacijskega svetovanja. V svoji karieri je med drugim deloval kot komunikacijski svetovalec največjim slovenskim podjetjem, med drugim kot šef marketinga v Pivovarni Laško, bil pa je tudi direktor Večera in podjetnik.

Med drugim je Struc opravljal vlogo šefa marketinga v Pivovarni Laško, bil pa je tudi podjetnik.

Usmeritve novega vodstva že znane

Po njegovih besedah je Maribor mesto z edinstvenim značajem, edinstveno lego in edinstvenimi zgodbami, ki se ponaša z nazivi, kot sta evropska prestolnica kulture in evropsko mesto športa.

“Smo pristno in gostoljubno mesto kot nobeno drugo. A za to, da se prebijemo med najboljše slovenske turistične destinacije, je ključno ustvarjanje odličnih izkušenj naših gostov in obiskovalcev. Slednjega moramo usmerjati s poenoteno vizijo odločevalcev ter podpreti z aktivacijo skupnosti in prodornostjo turistične znamke Maribor,” je ob imenovanju dejal Struc.

Ob tem je še dodal, da bodo čas epidemije izkoristili za izgradnjo vizije, ciljev in partnerstev mariborskega turizma, s čimer bo mesto ob ponovnem turističnem zagonu pripravljeno na zahtevne razmere in merjenje s konkurenco na domačem in tujih tržiščih.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here