Se v Mariboru držimo ukrepov? Google pravi….

Spletni gigant Google tudi v t.i. drugem valu epidemije pripravlja poročila o trendih mobilnosti za določena območja glede na različne kategorije mest. Podatki prikazujejo, kako se je spreminjalo število obiskovalcev v kategoriziranih mestih (ali čas, ki so ga tam prebili) glede na dneve z izhodiščno vrednostjo. Dan z izhodiščno vrednostjo predstavlja običajno vrednost za dani dan v tednu, gre pa za srednjo vrednost iz 5-tedenskega obdobja med 3. januarjem in 6. februarjem 2020. 

Zadnje poročilo o mobilnosti je Google sicer pripravil 8. novembra.

Mnogo manj obiskov trgovin, restavracij in kinematografov

Zaradi omejitev poslovanja trgovin in ponudnikov storitev se je obisk trgovin, tržnic, drogerij in lekarn v primerjavi s primerjalnim obdobjem v začetku leta znižal za kar 90 odstotkov, 77 odstotkov manjši je obisk restavracij, kavarn, nakupovalnih središč, zabaviščnih parkov, muzejev, knjižnic in kinematografov.

Glede na izhodiščno vrednost se manj zadržujemo tudi na delovnih mestih, več časa prebijemo v stanovanjskih soseskah.

Nekoliko povišan je v Mariboru tudi obisk parkov in zelenih vrtov, pričakovano pa se je zmanjšala uporaba javnega prometa. Obisk postaj javnega prometa je padel za več kot polovico.

 

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj