Dveletno sodelovanje več kot 30 partnerjev v okviru Partnerstva za Pohorje je prineslo mnoge novosti, ki bodo naredili Destinacijo Pohorje še bolj privlačno. V ospredje postavljajo celoletni turizem, ki ga nudi destinacija, razkrili pa so tudi številne novosti, ki jih pripravljajo.
Na pobudo Mestne občine Maribor smo oblikovali Partnerstvo za Pohorje, ki je povezalo 19 občin, 5 ključnih nosilcev turistične ponudbe in 6 razvojnih agencij.
Cilji Partnerstva za Pohorje so zeleno destinacijo približati drugim podobnim destinacijam v razviti Evropi in pripraviti skupno strategijo razvoja ter oceniti vrednost potrebnih investicij za celotno območje.
Dodatno so oblikovali tudi manjše projekte za promocijo celotnega območja ter pripravili načrte za razvoj komunalne, cestne in turistične infrastrukture, zagotovili pa tudi sistemsko upravljanje celotnega območja Pohorja kot turistično-naravnega parka.
V okviru Partnerstva za Pohorje so se povezali z vsemi regionalnimi destinacijskimi organizacijami, turističnimi agencijami ter ključnimi nosilci turistične ponudbe ter v okviru poletne kampanje »Pohorje 365« oblikovali 9 atraktivnih turističnih paketov.
S pripravo strategije je bil narejen pomemben strateški korak glede soglasja o želeni prihodnosti razvoja Pohorja in prednostnih naložbah. Njena vrednost bo tolikšna, kolikor bo v prihodnosti zastavljenih ciljev in predvsem uresničenih projektov.