Občina Ormož v sodelovanju z občinama Sveti Tomaž in Središče ob Dravi nadgrajuje blagovno znamko Jeruzalem Slovenija. Ormož v sklopu partnerstva teži k dodatnem razvoju turizma in okrevanju po epidemiji covida-19, ki je ta sektor znatno finančno ohromil. Ob ugodnejših epidemioloških razmerah, se zato nadejajo obuditve turistične dejavnosti, ki na tem območju poleg pestre kulinarike ponuja tudi razgibano naravno in kulturno dediščino.

Občina Ormož je že leta 2018 ustanovila destinacijsko in kolektivno blagovno znamko Jeruzalem Slovenija. Projekt pa povezuje vse resurse destinacije: od ponudnikov, društev, podjetij do  javnih lokalnih instituciji.

Delovanje turizma je v Ormožu v času epidemije, tako kot drugod, popolnoma ustavljeno. Kljub temu so, predvsem zaradi uvedbe turističnih bonov gostili skoraj izključno slovenske goste. V primerjavi z prejšnjimi leti  pa so beležili velik upad tujih gostov, predvsem iz Hrvaške, s katero občina tudi neposredno meji.

To območje je znano po kakovostni pridelavi vin, saj veliko vlagajo v razvoj najsodobnejše tehnologije pridelave vin, da bi zagotovili pogojem pri katerih vina lahko ohranijo vse naravne danosti iz grozdja.

Preboj so naredili tudi na področju športnega turizma, ki je sicer v obdobju koronakrize prilagojen razmeram, a ker gre za dolgoročnejši projekt, tako da se nadejajo boljših rezultatov, ob ugodnih epidemioloških razmerah.

Veliko pa vlagajo tudi v prihodnji razvoj turizma, predvsem v ormoške lagune. Gre za naravni rezervat in mokrišče nacionalnega in mednarodnega pomena za številne ogrožene vrste ptic. Poleg številnih ptic so v rezervatu tudi vodni bivoli, ki živijo prosto in se pasejo po brežinah. Lokacija je priljubljena med ornitologi, ljubitelji narave in miru, pohodniki, kolesarji – po Lagunah pa so urejene tudi poti za jahanje.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj