Lenart je v zadnjem obdobju pridobil veliko število stanovanjskih enot, normativi za število parkirnih mest pa so ostali iz leta 2000, po katerem se zahteva le eno parkirno mesto na stanovanjsko enoto, kar je že takrat bilo daleč premalo.

Standard raste, število vozil se povečuje in v povprečju sta na eno stanovanjsko enota vsaj dva avtomobila. Investitorji pa v prvi vrsti zasledujejo pri gradnji in prodaji stanovanj zgolj čim večji dobiček in gradijo minimalno število parkirnih mest za stanovalce.

Dodaten problem predstavljajo tudi dnevni migranti, ki za prevoz do službe koristijo en avtomobil, a se do zbirnega mesta pripeljejo vsak s svojim.

Občina bo v skladu s svojo razvojno strategijo uredila nekatera parkirna mesta.

Da pa celostno rešijo problematiko parkiranja za naprej so se na lenarški občini odločili, da čim prej sprejmejo ustrezen odlok s katerim bodoče investitorje zavežejo k gradnji povečanega števila parkirnih mest kot so jih imeli doslej.

Z Odlokom in novim normativom parkirnih mest želijo doseči ustrezne bivanjske razmere predvsem za stanovalce, da bodo parkirali ob njihovi stanovanjski enoti in da ne bo potrebno parkirati po javnih parkiriščih s tem pa tudi celodnevno zasedajo parkirišča, ki so namenjena le občasnemu parkiranju za opravljanje kratkotrajnih javnih dobrin in opravkov.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj