Razpisni postopek za gradnjo kidričevske obvoznice se je ponovno zapletel. Na izbiro izvajalca del je že drugič vložena zahteva za revizijo. Tokrat sta se pritožila Cestno podjetje Ptuj (CPP) in Pomgrad, ki sta predložila tretjo najugodnejšo ponudbo.
Na januarja objavljeni razpis za gradnjo obvoznice se je prijavilo sedem ponudnikov. Direkcija RS za infrastrukturo (DRSI) pa je 11. Maja izbrala izvajalca z najnižjo ponudbeno vrednostjo, to sta bila rogaški KIT-AK in slovenjebistriški MAP TRADE. Obvoznico in vzporedno spremljevalno prometno infra- strukturo bi zgradila za 8,2 milijona evrov , a sta po zahtevku za revizijo postopka, s strani hrvaškega GP Krka in litijskega Trgoga, ostala praznih rok.

Če upoštevamo spomladansko dinamiko vodenja revizijskega postopka od konca maja do začetka avgusta, je odločitev Državne revizijske komisije moč pričakovati v
roku dveh mesecev. Lahko bo tudi prej ali kasneje. Dejstvo pa je, da se s postopkom izbire izvajalca mudi, ker bo DRSI za projekt še iz te finančne perspektive črpala evropska sredstva.

Čimprejšnjega začetka gradnje pa si želijo tudi v lokalni skupnosti, saj se bodo po izgradnji obvoznice s cest na Kidričevem, Njivercah in Apačah umaknila težka tovorna vozila.
Gradbeno dovoljenje za prvo fazo gradnje mimo Taluma (do gramoznice z gumami) je pridobljeno, prav tako je zagotovoljen denar.

Obenem se projekta gradnje obvoznice, ki ga pelje DRSI, in poslovno obrtne cone v zaledju Strnišča, ki jo načrtuje občina, tesno dopolnjujeta. Nova cesta bo namreč napajala celotno kidričevsko industrijsko območje, tako obstoječe kot novo. Tudi za obrtno cono so evropska sredstva rezervirana, saj manjka le še nekaj dokumentacije, vključno z gradbenim dovoljenjem.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj