Kolesarska infrastruktura je bila v Mestni občini Maribor v preteklosti v izredno slabem stanju. Slednje se je začelo spreminjati v času županovanja Saše Arsenoviča, ki si je s svojo ekipo zadal ambiciozne načrte po oživitvi nekdanjih, kakor tudi izgradnji novih kolesarskih poti. S tem pa mesto Maribor sledi tudi direktivam Evropske unije po zmanjšanju izpušnih plinov v urbanih središčih.

Mestna občina Maribor pod vodstvom Saše Arsenoviča veliko pozornosti namenja ureditvi kolesarskih in pešpoti v mestu. Gre za dolgoročen projekt, ki se postopoma nadgrajuje, kar pozdravljajo tudi v koalicijski Listi kolesarjev in pešcev.
V listi kolesarjev in pešcev so poleg vzpostavitve kolesarske mreže že začeli snovati načrte za projekte v prihodnje, ki bodo na najbolj degradiranih območjih mesta ponudila nove kolesarske poti , med drugim pa bodo povečale tudi prometno varnost udeležencev v prometu.

Sprejetje občinskega podrobnega prostorskega načrta bo bistvena osnova za začetek nadaljnjega razvoja kolesarskih poti in peš con v mestu.
Po besedah Josipa Rotarja iz liste kolesarjev in pešcev so dolgoročne načrte razdelili v dve skupine, eno je vzdrževanje obstoječih, a dotrajanih kolesarskih poti, druga pa je razvojna vizija nadaljnjih projektov v prihodnje.

V listi kolesarjev in pešcev torej pozdravljajo posluh vodilnih na občini, da se ureja tudi kolesarska infrastruktura, kar gre posledično tudi za sledenje evropskim smernicam po zmanjšanju onesnaževanja okolja in razvoju trajnostne mobilnosti.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj