Civilne pobude akademikov iz obeh največjih slovenskih mest so bile usmerjene v skrajšanje potovanja z železniškim prometom med Mariborom in Ljubljano na približno 50 minut vožnje. Slednje so potrdili tudi na mariborski občini, kjer tvorno sodelujejo z Ministrstvom za infrastrukturo. Župan Saša Arsenovič pa je izpostavil tudi potenciale razvoja plovnosti reke Drave.

Minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec je poudaril na pomembnost projekta, ne samo na državni, ampak tudi mednarodni ravni. Vpleteni deležniki si namreč želijo hitri železniških povezav po vzoru modernejših držav članic EU.

Številni projekti na področju železniške infrastrukture so bili že urejeni, kot so nadgradnja železniških postaj Maribor Tezno, Maribor, Pesnica, Šentilj. Trenutno pa je v teku nadgradnja železniške proge Maribor Šentilj, ki vključuje tudi gradnjo odseka od Počehove do Pesnice z vzpostavitvijo novega predora Pekel in viadukta Pesnica.

Vrednost podpisanih pogodb in ocenjena vrednost ostalih investicijskih stroškov znaša 286,65 milijona evrov, zagotovljeno pa je sofinanciranje z evropskimi sredstvi v okviru kohezijskega sklada v višini 101 milijon evrov.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj