Hitra cesta blizu realizacije

DARS je objavil razpis za izbiro izvajalca gradnje 16 kilometrov glavne ceste od Ormoža do Markovcev. Nova cesta od Ormoža do Markovcev bo kategorizirana kot klasična glavna oziroma regionalna cesta z omejitvijo hitrosti vožnje 90 kilometrov na uro. Za zdaj je predvideno, da bo cestninska. Če bo tako ostalo, bo to unikum v Sloveniji, saj DARS, ki bo cesto gradil, nobene dvopasovnice niti ne vzdržuje niti ne cestnini.

Cesta bo tekla vzporedno z dravskim kanalom, pred Markovci se bo s krožiščem priključila na obstoječo regionalko Ptuj–Zavrč. Skupna dolžina nove glavne ceste od Ormoža do Markovcev bo 16 kilometrov; odsek Ormož–Gorišnica meri dobrih deset, odsek Gorišnica–

Markovci pa slabih šest kilometrov. Vozišče bo široko sedem metrov, vsak vozni pas po 3,5 metra, na vsaki strani ceste bo 35-centimetrski robni pas ter meter in pol bankine. Skupna širina ceste, z bankinami vred, bo 10,7 metra.

Da bo dvopasovnica cestninska, je samo ena od številnih neslavnih zapuščin 20-letnega manevriranja z načrtovanjem te nesrečne ceste, ki je bila v preteklosti načrtovana kot hitra, danes bo samo še glavna in za povrh – cestninska! A kljub temu so v Ormožu pripravljeni na vse kompromise, saj cesto že nestrpno pričakujejo 20-let.

Prva etapa glavne ceste z elementi hitre Ormož-Ptuj je med Ormožem in Gorišnico, druga med Gorišnico in Markovci, tretja med Markovci in Ptujem. Gradbeno dovoljenje za prvo etapo že imajo, za drugo ga pridobivajo. Traso zadnjega dela bo določila medresorska komisija. Celotna cesta naj bi bila zgrajena do leta 2025, prva etapa je ocenjena na okoli 50 milijonov evrov.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj