Danes se je na svoji 47. seji, zadnji v tem petletnem mandatu, po video povezavi sestal Svet za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov. Seje se je udeležil minister dr. Jože Podgoršek.

Člani sveta so se seznanili z izvajanjem promocije v sektorju sadja ter izvajanjem kampanje splošne promocije shem kakovosti EKO in izbrana kakovost. Seznanili so se tudi s pripravami na promocijo v sektorjih mesa in mleka. Predstavljen je bil okvirni načrt izvedbe sprememb zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov ter poročilo o dosežkih na področju izvajanja promocije v iztekajočem 5-letnem mandatu.

Svet se je na tokratni seji seznanil z aktivnostmi priprave na 3-letno promocijsko kampanjo mleka in mesa ter s potekom kampanje promocije sadja. Prvi val promocijske kampanje sektorja mesa se bo začel 20. septembra, sektorja mleka pa 1. oktobra letos. V pripravi so javna naročila za izbor izvajalca za zakup medijskega prostora za jesenski val kampanje za mleko in meso.

Svet se je seznanil s trenutnim potekom kampanje sektorske promocijske za sektor sadja, kjer v teh dneh teče tretji val 3-letne kampanje, ki bo trajal do 15. junija. Kampanja se izvaja pod enotnim sloganom »Najboljše imamo doma« in podpisom »Naše super sadje«. Znotraj kampanje se izvaja promocija sheme kakovosti in znaka »Izbrana kakovost Slovenija«.

Prav tako je v tem času v teku kampanja splošne promocije dveh shem kakovosti – kampanja EKO, ki se je začela 15. maja ter kampanja izbrana kakovost, ki teče od 1. junija. Obe kampanji bosta potekali do konca junija.

Ob zaključku mandata sveta se je minister zahvalil članom sveta za konstruktivno sodelovanje, ki je pripomoglo k dobremu, tekočemu in usklajenemu izvajanju promocije, ki je pomembno orodje za podporo tako pridelovalcem, kot tudi živilskopredelovalni industriji v Sloveniji.

 

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj