Butična blagovna znamka podravskega mleka

Predelava mleka je ena od možnosti za dopolnilno dejavnost na kmetiji. Veliko kmetij se ukvarja z rejo krav molznic, ovc ali koz. Dodana vrednost mleku je predelava doma pridelanega mleka v različne mlečne izdelke, kar privede do povečanega dohodka na kmetiji. A velik problem je, kako pridobiti znanje, saj kmetovalce v šolah tega ne učijo. Rešitev so našli v Kmetijsko gozdarski zbornici Ptuj.

V Sloveniji se je v letu 2019 ukvarjalo z rejo goved približno 30.000 kmetijskih gospodarstev. Vsa skupaj so redila približno 483.000 glav goved, od tega je bilo 100.830 krav molznic. V 2019 so prodale približno 564.000 ton mleka. A le 252 podjetij se je ukvarjalo s predelavo mleka. Vzrok temu je velik manko znanja. Posledično le peščica razvoja svoje produkte, ki imajo visoko dodano vrednost.

Na Ptuju veliko energije vlagajo v razvoj predelave mleka, tako so pred leti v ta namen pridobili nov laboratorij, v začetku letošnjega junija pa novo učilnico za predelavo mleko.
Tako si želijo v prihodnosti razvijati tudi svojo blagovno znamko, kamor bi se povezali številni pridelovalci mleka, ki bi pod zaščiteno slovensko znamko prodajali tudi svoje butične produkte.

Znanja jim ne manjka, z novo pridobitvijo pa imajo tudi vse ostale pogoje, da lahko s pomočjo sodobnega učnega centra čim več ljudi podučijo o predelavi mleka.
S pomočjo skupne blagovne znamke pa bi lažje prepričali tudi potrošnike, ki še vedno, namesto na lokalno kmetijo, raje zavijejo v trgovski center.

video novice

spot_img

Še več branja...

PODOBNI ČLANKI

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. Ste na naši spletni strani opazili žaljiv komentar ali vsebino? Kontaktirajte nas!