Sprememba Odloka o začasni omejitvi ponujanja kulturnih storitev končnim uporabnikom v Republiki Sloveniji organizatorje javnih kulturnih prireditev obvezuje, da od 23. 7. 2021 naprej preverjajo izpolnjevanje pogoja PCT pri obiskovalcih in podaljšuje veljavnost negativnega testa PCR iz 48 na 72 ur. Slednje pa še do danes ni bilo možno, saj podporna apliakcija za preverjanje PCT pogojev še ni delovala.

Doslej organizatorji PCT pogojev niso preverjali

S spremembo odloka je določena obveznost organizatorjev oziroma nosilcev izvajanja javnih kulturnih prireditev, da na javnih kulturnih prireditvah zagotovijo spoštovanje PCT pogoja pri končnih uporabnikih, in sicer tako, da preverijo njegovo izpolnjevanje že pred vstopom v prostor oziroma na površino, kjer se izvaja javna kulturna prireditev. Poleg tega morajo na vidnem mesbtu s pisnim obvestilom obvestiti končne uporabnike, da je izpolnjevanje pogoja PCT obvezno za udeležbo na javni kulturni prireditvi oziroma za vstop v prostor oziroma na javno površino, kjer se izvaja javna kulturna prireditev.

Obenem se je spremenila tudi veljavnost negativnega testa PCR za končne uporabnike na javnih kulturnih prireditvah in nastopajoče, ki občasno izvajajo javne kulturne prireditve, tako, da bo test veljal 72 ur od odvzema brisa, in ne več 48 ur. Veljavnost testa HAG ostaja v teh primerih nespremenjena (48 ur).

Drugi pogoji in omejitve pri ponujanju kulturnih storitev ostajajo nespremenjeni.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vnesite svoj komentar!
Prosimo, vnesite svoje ime tukaj